Nejúspěšnější šachová škola v ČR

Opět mezi „lidi“

4. den

Po snídani vyrážíme opět na cestu dále, tentokráte zpátky do ČR, čeká nás Český Krumlov. Než však dorazíme, musím se vypořádat s 2 soupeři. Prvním je pro mě osobně velmi vážený velmistr Hort. Již den předtím mi pověděl, že po mě půjde, tak jsem musel očekávat tuhý boj. Zahájení zahrál lišácky a trvalo mi dlouho, než jsem se v něm zorientoval, poté však následovalo od mého hráče několik velmistrovských tahů, které jsem docenil až později. Mé figury dosahovaly menší a menší aktivity, i když jsem jim chtěl dát maximální aktivitu. Došel jsem do horší poziční pozice, kdy nám oběma zůstala asi 1 minuta na hodinách. Dopustil jsem se však ještě taktické chyby a partii raději důstojně ukončil. Byl to však pro mě osobně moc pěkný zážitek, na který si jistě ještě párkrát vzpomenu, zahrát s takovým hráčem na 1. šachovnici se nepoštěstí každý den. Po dohrání následovala ihned další partie, a jak se říká: „po chybě následuje další“, tak jsem to vyplnil 100%. V zahájení jsem se dopustil hned dvou surprise. Poté jsem ještě předvedl dle mého názoru důstojný výkon a hru materiálně srovnal, ale aktivita byla slabá a já musel podruhé kapitulovat. Tímto výsledkem jsem se vrátil mezi normální smrtelníky a opustil šachové mistry, ale ještě není všem dnům konec, pokusím se to zítra napravit!

Po výborném obědě přejíždíme hranice a vítá nás náš rodný kraj, bude hezké opět slyšet náš malebný jazyk, ne že by němčina nebyla také pěkná, mám ji osobně rád, ale čeština je jen jedna. Na Český Krumlov jsem se osobně velmi těšil a vskutku je to pěkné město, prošli jsme si pěkné uličky, podívali se na hrad, kde právě nacvičovali ceremonii, která bude spojená s příjezdem českého a rakouského prezidenta. Po procházce následuje poslední společná večeře, kde probíráme zítřejší soupeře a všichni jsou touto akcí tak nadšení, že přemýšlíme, kudy by mohl jet příští vlak. Po večeři odcházíme zpět na hotel a nezbývá, než se dobře vyspat na cestu do Prahy.